Основни подаци о мени

Моја слика


Napisao sam knjigu recepata, pa pošto trenutno ne mogu da je objavim, odlučio sam da postanem bloger. Na blog-chef.blogspot.com nalaze se recepti iz moje neobjavljene knjige i novi svakodnevni recepti i ideje. Inače u stvarnom životu sam lekar. Pardon, sada sam internista.
My favorites

Moj predlog

понедељак, 11. новембар 2013.

Omlet sa šampinjonima


























Bar jednom nedeljno nađem vremena za pravi doručak. Obično vikendom. Odmor od petodnevne burk-pecivo-četiri kafe rutine. Vrlo jednostavno:

  • pola pakovanja šampinjona iseckanih na listiće
  • jedan ili dva mlada crna luka
  • tri ili četiri jaja
  • malo pekorina, da se narenda odozgo (može parmezan ili ne mora ništa...)
  • ovde ima i malo feta sira sa origanom i maslinovim uljem
  • i malo suvog mesa, njega sam prvo pržio da ostane malo arome u tiganju
  • malo ulja za prženje
  • so i biber po ukusu

Vreme pripreme: 15 minuta.
Težina: lako.

Na teflonskom tiganju 5 minta pržim šampinjone. Dok ne omekšaju. Onda dodam mladi luk. Pržim još 5 minuta. Posolim i pobiberim. Umutim 3-4 jaja i sipam preko. Na teflonskom tiganju se neće lepiti i možete ih jednostavno pržiti 4-5 minuta uz mešanje drvenom kašikom. Ili smanjite temperaturu čim stavite jaja, sačekate 2-3 minuta da se zapeku odozdo. Malo ih pomerite ka sredini tiganja a pustite da prazninu popuni ono što se nije ispeklo. Sačekate još par minuta da se i to zapeče i onda okrenete ceo omlet kao palačinku.



Button mushrooms omlet:

  • half a package of mushrooms chopped into slices
  • one or two spring onions
  • three or four eggs
  • little bit of pecorino cheese
  • a bit of feta cheese with oregano and olive oil
  • few pieces of smoked meat
  • a little oil for frying
  • salt and pepper to taste


Preparation time: 15 minutes.
Weight: easy.

On teflon pan fry mushrooms for 5 minutes. Until soft. Then add the onions. Fry for another 5 minutes. Season with salt and pepper. Add 3-4 beaten eggs. Wait 4-5 minutes and turn it over like a pancake.

Нема коментара:

Постави коментар