Основни подаци о мени

Моја слика


Napisao sam knjigu recepata, pa pošto trenutno ne mogu da je objavim, odlučio sam da postanem bloger. Na blog-chef.blogspot.com nalaze se recepti iz moje neobjavljene knjige i novi svakodnevni recepti i ideje. Inače u stvarnom životu sam lekar. Pardon, sada sam internista.
My favorites

Moj predlog

среда, 01. април 2015.

Tofu sa indijskim orahom




























Za dve osobe:
  • dvesta grama tofu sira (neseckan na kockice oko 1ccm)
  • jedna šargarepa (naseckana na štapiće)
  • komadić koena celara (naseckan na štapiće)
  • prazilluk naseckan koso na kolutove debljine oko 4-5 mm (desetak kolutova)
  • dve kašike ulja od kikirikija
  • rezanci od pirinča
  • šaka indijskih oraha
  • kašika soja sosa
  • kašika čili sosa
  • kašičica smeđeg šećera
  • kašičica pirinčanog sirćeta
  • šoljica vode sa pola kašičice gustina


Vreme pripreme: oko 30 minuta.
Težina: lako.


Rezance od pirinča skuvate (treba im oko 5 minuta) i procedite. Indijski orah 2-3 minuta pecite na suvom tiganju. U dobro zagrejan vok sipate ulje od kikirikja. Na ulju kratko pržite povrće i kockice tofu sira (5-6 minuta). Prelijete smešom od soja sosa, čili sosa, šećera, sirćeta, vode i gustina. Pustite da vri 2-3 minuta. Servirate preko rezanaca od pirinča. Dodajte indijski orah.

Tofu chow main



























Za dve osobe:
  • 200 grama kineskih rezanaca (chow main) – kuvati ih oko 5 minuta pa procediti
  • 100 gama tofu sira naseckanog na kockice (oko 1ccm)
  • dve kašike ulja od kikirikija
  • manja šargarepa naseckana na duže prutiće
  • komadić korena celera naseckan na prutiće
  • stapić mladog belog luka naseckan koso na kolutiće – desetak kolutića
  • pazilik naseckan koso na kolutove – desetak kolutova
  • polovina glavice cvenog luka – sitno naseckan
  • bamija – dve manje nasekane koso
  • kašika svetlog soja sos
  • kašičica fiš sosa
  • kašičica (ili pola) čili praha
  • kašičica smeđeg šećera
  • šoljica vode sa pola kašičice gustina


Vreme pipreme: oko 30 minuta.
Težina: lako.


U dorbo zagejanom voku na ulju od kikirikija propžite cveni luk. Dodajte kockice tofu sira. Pžite 3-4 minuta pa dodajte povrće. Pžite sve još 3-4 minuta, zatim ubacite i rezance. Još 3-4 minuta prženja pa dodajte smešu vode, gustina, soja sosa, fiš sosa, čilija i smeđeg šećera. Neka vri jedan minut. Dobro promešate da povće i rezanci sa svih stana budu prekiveni sosom.

Tofu sa palentom




























Za dve osobe:
  • oko 200 grama skuvane palente (Kuva se 3-4 minuta prema upustvu sa kesice. Po želji može se u toku kuvanja dodati maslac).
  • oko 200 grama tofu sira (naseckan na kockice oko 1ccm)
  • so i biber po ukusu
  • kašičica ljute dimljene aleve paprike
  • dve kašičice ulja od semenki grožđa
  •  so i biber po ukusu

Vreme pripreme: 10-ak minuta.
Težina: lako.


Na malo ulja kratko pržite kockice tofu sira. U toku prženja začinite ih ljutom dimljenom alevom paprikom, solju i biberom. Poslužite uz palentu i matovilac začinjen limunovim sokom i maslinovim uljem.