Основни подаци о мени

Моја слика


Napisao sam knjigu recepata, pa pošto trenutno ne mogu da je objavim, odlučio sam da postanem bloger. Na blog-chef.blogspot.com nalaze se recepti iz moje neobjavljene knjige i novi svakodnevni recepti i ideje. Inače u stvarnom životu sam lekar. Pardon, sada sam internista.
My favorites

Moj predlog

четвртак, 12. јул 2012.

Vegetarijanska pica



























Za testo, da ne bih svaki put kad pravim picu, pisao istu priču, pogledajte picu sa sardinama i inćunima.


Za na picu:

  • jedna zelena paprika, seckana na kolutove
  • glavica crvenog luka, seckana na kolutove
  • pola tikvice, na kockice
  • pola plavog patlidžana, na kockice
  • paradajz, na kockice, bez semenki
  • biljni kačkavalj, oko 150 grama, na kockice
  • šaka graška
  • dva čena belog luka, krupnije seckana
  • dve kašike paradajz-pirea (ili kečapa)
  • prstohvat morske soli
  • prstohvat sveže samlevenog mešanog bibera
  • prstohvat majčine dušice
  • prstohvat bosiljka
  • dve kašike parmezana (ovo je samo mogučnost, ako ćete posnu picu - preskočite)
  • dve kašike maslinovog ulja
  • malo ruzmarina i par kapi maslinovog ulja, za kraj





Dok seckate sastojke, zagrejte rernu na maksimum. Razvučete testo u krug, stavite ga u tepsiju na koju ste prethodno naneli malo brašna, premažete ga paradajz-pireom, dodate sve preostale sastojke, prelijete maslinovim uljem i pečete 15-ak minuta. Kad izvadite iz rerne ukrasite ruzmarinom i poprskajte sa još malo maslinovog ulja.

3 коментара: