Основни подаци о мени

Моја слика


Napisao sam knjigu recepata, pa pošto trenutno ne mogu da je objavim, odlučio sam da postanem bloger. Na blog-chef.blogspot.com nalaze se recepti iz moje neobjavljene knjige i novi svakodnevni recepti i ideje. Inače u stvarnom životu sam lekar. Pardon, sada sam internista.
My favorites

Moj predlog

субота, 16. фебруар 2013.

Jednostavne šnicle iz rerne


























Evo jednog lakog ručka. Šnicle iz rerne sa šampinjonima, šunkom, belim vinom, pavlakom... Vrlo čest recept... Ništa originalno. Opet, jednostavno i ukusno. Za 4 osobe:

  • šnicle (4 ili 8 zavisno od veličine; svinjske ili teleće; recimo 800 grama)
  • 100-ak grama brašna
  • pola pakovanja šampinjona, naseckanih na listiće
  • 200 grama šunke (najbolje narezana na listiće, pa ih vi onda naseckate na kvadratiće; recimo da odgovaraju listićima šampinjona)
  • čaša kisele pavlaka + 50-ak ml neutralne pavlake
  • 100 ml belog vina
  • malo ulja
  • so, biber, biljni začin, možda malo timijana ili ruzmarina - sve to po ukusu


Vreme pripreme: oko 90 minuta.
Težina: lako.

Šnicle malo izlupate kuhinjskim čekićem, uvaljate ih u brašno i kratko propržite. Da porumene sa obe strane. Možda 15 minuta. Izvadite šnicle i poređate ih po dnu vatrostalne činije ili zemljane posude za pečenje u rerni. U istom tiganju u kojem ste pržili šnicle sada kratko propržite šampinjone i šunku. Možda 10 minuta. Dodate začine i belo vino. Neka krčka par minuta. Ovom smesom prelijete šnicle. Lepo sve rasporedite i najzad prelijete smešom kisele i neutralne pavlake. Pečete u rerni na 180 stepeni. Recimo 45 minuta. 

Za prilog: sveža rukola, dve kašike soka od pomorandže, maslinovo ulje i balsamiko sirće - jabukovo.

2 коментара:

  1. Super šnicle, super ručak ! Ovo mi se jako sviđa i bilježim za jednu od slijedećih nedjelja kada ću pripremiti.Jednostavno je a tako dobro !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, odlične su šnicle. To je tata pokupio recept iz nekih novina. Nije ništa originalno.

      Избриши