Основни подаци о мени

Моја слика


Napisao sam knjigu recepata, pa pošto trenutno ne mogu da je objavim, odlučio sam da postanem bloger. Na blog-chef.blogspot.com nalaze se recepti iz moje neobjavljene knjige i novi svakodnevni recepti i ideje. Inače u stvarnom životu sam lekar. Pardon, sada sam internista.
My favorites

Moj predlog

четвртак, 26. јул 2012.

Pepperoni pica




























Pepperoni, to su neke italijanske dimljene kobasice. Mi ćemo to lepo da zamenimo kulenom i sremskom kobasicom. Dakle:

  • 100 grama tanko narezanog kulena
  • 100 grama tanko narezane sremske kobasice
  • 5-6 tankih komada dimljene slanine
  • 150 grama mocarele, iskidane prstima na manje komade
  • 4 kašike nekog ljutog sosa; Tabasko, ili bolje neka jeftinija varijanta
  • prstohvat morske soli
  • prstohvat sveže samlevenog šarenog bibera
  • 2 kašike maslinovog ulja
  • pola paradajza i par listova svežeg bosiljka za ukras






Vreme pripeme: pica se peče 10-15 minuta na 270 stepeni; e sad, koliko vremena treba za testo najbolje pogledati picu No I, na ovom blogu.



Težina: lako, izuzev spremanja testa (na kraju može se kupiti i gotovo - mada mnogo lošije od ovog!)




Testo razvući u krug. Neka bude tanko oko 5mm. Staviti ga u tepsiju na koju ste prethodno naneli malo brašna. Premazati testo ljutim sosom, pa dodati sve ostale sastojke. Peći u rerni na maksimalnoj temperaturi, kod mene je to 275 stepeni C. Potrebno je 10-15 minuta.






Нема коментара:

Постави коментар